Såby Fodbold ER ÅRETS FODBOLDKLUB 2022

04. februar 2023 kl. 22:15

Såby Fodbold ER ÅRETS FODBOLDKLUB 2022

Kære alle!

Vi er ved at revne af stolthed over denne nyhed!!
Såby Fodbold opnår måske den største anerkendelse en bredde og serieklub kan opnå, da vi lørdag den 4. februar 2023 på DBU’s delegeretmøde blev kåret som ÅRETS FODBOLDKLUB 2022 på Sjælland!
Det er helt vildt fantastisk og vi er utrolig taknemlig og beæret for titlen til vores allesammen's skønne klub!
Såby Fodbold har nu været på en over 100 år lang rejse og har formået at bibeholde kerneværdierne i klubben, heriblandt social samvær, kammeratskab, udvikling, sportsresultater, træneruddannelser, frivillighed mv, og vigtigst af alt sammenhold.
Dette er en pris der tilfalder os alle, og vi skal være meget stolte af vores medlemmer, trænere, holdledere, bestyrelse, frivillige og ikke mindst vores fantastiske tilhængere, for uden disse grupper var der ingen fodboldklub.
Vi har haft lejligheden til at tale med SN/Dagbladet omkring dette, læs mere i denne artikel:
Tusind tusind tak for jeres støtte!

På vegne af

Såby Fodbold